»Naša Luka Koper ima primat in bo imela primat v severnem Jadranu – vsaj kar se tiče kontejnerskega terminala.«
»Strokovne službe in vodstvo kontejnerskega terminala kot običajno v takšnih primerih izvajajo ustrezne postopke, skladno z notranjimi akti in veljavno zakonodajo.«
»Želimo s to naložbo ohraniti status največjega kontejnerskega pristanišča na Jadranu.«
»Kontejnerski terminal bo v okviru projekta testno območje, na katerem bodo partnerji preizkušali v praksi rešitve za optimizacijo pristaniških procesov in njihovo večjo učinkovitost, kar se bo odrazilo tudi v zmanjševanju vplivov na okolje, denimo pri energetski učinkovitosti.«
»S tem smo še utrdili svoj položaj in potrdili primat med pristanišči v Jadranu (zabojniki) in Sredozemlju (avtomobili).«
»Gre za absoluten, zgodovinski rekord terminala.«
»Cilj Luke je, da bi turiste z ladij že prihodnje leto pričakal nov in pokrit potniški terminal.«
»Brez drugega tira tudi potenciala povečanega kontejnerskega terminala ne bom možno izkoristiti v celoti.«
»Gre za najpomembnejši infrastrukturni projekt Luke Koper v zadnjih desetih letih, tako s finančnega kot strateškega vidika. S tem se bo letna kapaciteta terminala povečala na 1,3 milijona zabojniških enot oziroma z dodatnimi izboljšavami na področju procesov dela na poldrugi milijon kontejnerskih enot.«
»Slovenija je pomembna za Hrvaško in jo želimo imeti kot partnerko v severnem Jadranu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju